Adanur kan uyuşmazlığı iğnesi 28.haftada tekrarlanıyor ....ayrıntılı ultrason için Baska bir Dr yönlendirdi TT akıp eden Dr um...20haftamda bn Dr bahsedince kan testi yenilenip kanuyusmazligi igneni yaptr dedi doktor una hatrlat... demişti.......senin Dr un yoğunluğundan belki söylememiştir olabilir yine danisabilirsin.....zaten sürekli hatırlatmak lazım doğuma giderken de hatırlatmak lazım yani ozanda bebek doğunca bebeğin kan grubun bakılır ve babanın kan grubunu özellikle Rh faktörünü almışsa iğne tekrarlanır...