kevserinannesi benimde oldu, progestan içtim. 1 ay sonra bidaha oldu önce kahve rengi sonrada kırmızı kırmızı , progestanı günde 3 e çıkardı bebek iyiydi allahın izni ile bisey olmaz ama siz bence doktora gidin veya yarına kadar bacaklarınızın altına yastık koyun yatın kalkmayın. Progestan iğnesi daha da iui geliyor