SeymaTevfik 37+6 haftalık hamileyim doktor randevumda rahmine zeytin yağı sür demiş ama ben öyle bir şey duymadım annem ısrarla söyledi diyor ama bana saçma geldi size öyle bir şey söylendimi doktorunuz size dediki böyle bir şey ne düşünüyorsunuz
Kubradem Az önce bir anne adayı daha dedi çok faydalıymış bende doğumda illa kesi ve dikiş oluyor mu sormuştum doktoru ona zeytinyağı sür demiş sebebi ise oranın yumuşayıp doğumu kolaylaştırması kesi ve dikiş e ihtiyaç olmaması için
Aleww Doktorunu arayıp sor ama bana çok saçma geldi. Annen seni kandırıyor olmasın. Bir yerden Koca karı adetlerini duymuştur belki. Vajina içi kaygan olsun bebek kayarak çıksın diye uydurmuşlardır :) Zeytinyağı asitlidir sakın öyle bir şey yapma bence.