Arkadaşlar bilgisi olan başına gelen bize yardımcı olabilir mi
5 gün önce bir yakınım genel anestezi ile dogum yaptı bebegi şuan küvezde 5 gün oldu hala çıkmadı ciğerlerine su gitmiş ve solunumu iyi degilmiş annesi çok endişe ediyor birazda olsa onu teselli etmek için yaşayan anneler yorum yapar mısınız şuan solunumu düzelmiş öyle söylemişler özel hastane oldugu için önlem amaçlımı çıkartmıyorlar diye de düşünüyoruz yardımcı olurmusunuz lütfen