Kızlar ben geçen kasımda düşük yaptım. Şeker hastası olduğum için tedaviye ihtiyacım vardı korunduk hep taa ki geçen aya kadar bi kez denedik ve adetim de düzensiz olduğu için şuan araftayım hesap yapamıyorum ve kasıklarım da ara ara batma oluyor ve ağrı var gögüslerim büyümüş gibi hissediyorum size sorum şu kasık batması ve ağrı belirti mi kafam allak bullak oldu 😔