Cansn canım ben de 39+2 de suni ile doğum yaptım. Bana göre asla ve asla bir daha tercih etmeyeceğim bir doğum oldu :) kasılmalarım düzenliydi ama sancımı hissetmediğim için suni verildi. Doğumun ertesi gününe kadar hep keşke kendi sancımı bekleseydim dedim ama meğerse bebeğim karnımda kakasını yapmış yani doğumum olmasaydı bunu bilemeyecektik ve kakadan gebelik zehirlenmesi yaşayacaktım 🤷🏻♀️ Her şeyde bir hayır oluyor. Tabi tüm çekilen acılardan sonra göğsüne sıcak pide gibi bisey koyuyorlar bi bakıyorsun bebeğin 🥰🥰 allahiim o his var ya asla anlatılamaz o yüzden çok da şey yapmayın acı çeker miyim diye düşünmesin kimse. Evet acı çekiliyor ama hayata getirdiğiniz bir nefes var ve onu görünce gerçekten her şey unutuluyor ❤️ Herkese sağlıklı doguumlar şimdiden 🤗