Shr8 Cinsiyete bağlı ben kızımda hamileyken fazla karar ma olmadı suan 6 haftalık hamıleyım ablamda olmustu dıye hatırlıyorum onunki erkekti ☺️
Enszynp25 DuyguK kuzum bende senin gibi bi postta yazdık bu şekil ama korkma geçiyo ya doğum yapmadım henüz ginlerim ama kAfana takma geçiyo o siyahlıklar zamAnla çünkü bende senin gibiydim bunları yazdım bi ara buraya böyle şekilde