Ozgeszr Bir arkadaşımdan duydugumda çok şaşırmıştım utrasyondan 9.haftalarda kese eger yuvarlaksa kız fasülye gibiyse erkekmiş sizin utrasyon resimleriniz nasıldı cinsiyetleriniz ne çıktı 💃🏻💃🏻
Ftmemne Ozgeszr benim fasulye gibiydi ama kız 😍 takılmayın bence bunlara çıkanlarda tesadüf. Benim bütün teoriler çürüdü 😂 ama insan merak ediyor anlıyorum
Misskokulumm Ozgeszr fasulye gibiydi cinsiyetimiz erkek👶bı de sol tarafta ise erkek sagdaysa kız diye duymuştum onda da soldaydi ne kadar doğru bilmiyorum 🤷
Ozgeszr Semanurakyel benim 9 haftalıkken fasülye gibi şuan 15 haftalık olduk bakalım 28 de randevum var gidince belli olucak mı ❣️
sevgitekes Ftmemne ayn benimde fasulye gibiydi kız hicburseye bakmıyor burda herkes erkek demişti şaşırttı bizi 😊
Ftmemne Ozgeszr benim kızımda var oğlumda 😍 bu üçüncü ama yine çatladım meraktan 😂😂 normal yani. İlki falan olmuyor hep bir merak annelerden
Ozgeszr Misskokulumm evet banada dediler soldaysa erkek sağda ise kız diye bakalım denilenler çıkıcak mı 😂
Ozgeszr firass onuda söylediler bi yer vardı orda oran 50 nin üstünde ise kız 50 nin altında ise erkek diyorlar
Ozgeszr Semanurakyel Allahım sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah herşeyden önemlisi sağlık 🙏🏻❣️