https://www.instagram.com/gulenbebektulum/?hl=tr bu sayfadan tulum sipars verdm kargo ucretinide yolladik kargocu gelmis kargo ucreti istiyor benden .Insan dolandirmak ne kadar kolay ya.Kimse siparis vermesn teslimat suresi 15 gun yaziyo 1 aydir ugrastiryorlar.paranizla rezil oluyorsunuz! Mesaj atiyorm cevap vermiyolar bin pisman oldum