Zeynepca Kızlar yaa ben 14+3üm ikizlere.. ve bugün doktor iki tane kese ama tek plesanta olduğnu ve ssürekli perinatoloji tarafndan kontrolde olmamı söyledi.. Yani yavrucaklarımn bitanesi daha az beslenirmiş buda risklii.. Böyle bişe yaşayan varmı? 😔
Hulyalp Zeynepca canim bu bir ihtimal kesin oyle olacak diye bisey yok. Sen iyi bir perinatalog bul takibini onda ol aralarinda zar var mi yani tek plasenta olsa da ayri keselerde olabilirler.
Zeynepca Hulyalp Evt zar var iki tanede kese va ama plesantası tek.. Doktor birinin daha küçük kalabileceğni söyledi ve riskli oldğnu söyledi. Şimdi perinatolojiye ramdevu alıcm
Hulyalp Zeynepca korkma canim ayni durumda arkadasim var masallah gayet sagliklilar 22 veya 23.haftadalar