Aslicrn Kam pihtilasmasi olan anneler hangi folik asiti verdi doktorunuz size. Yuksek doz kullanmaliyiz diye biliyorm suan 2 ye ayrildim. Ozeldeki doktorum folbiol kullan dedi noral tup defenktine karsi, tahliller icin gittigim devletteki doktorda cok yuksek o folik asit femix omega kullan dedi folbiol kullanma dedi. Siz ne kullandiniz ?
Hiloss Aslicrn canim ilk 3 ay folbiol kullandım sonrasında balık hapı ve folik asit içeren imom a devam ettim bendede pıhtılaşma var ama bunların ya bi sıra 32. Haftaya kadar core aspirinde kullandım doktorum imom da kan sulandırır dedi yine de bırakmadım çok şükür sudanlık bir sorun yok doguma kadar da iğnelere devam edecegim
Sasahu Aslicrn canım ben ilk 3 ay folbiol kullandım bende de pıhtılaşma var. Şimdi de gyno ferro sanol kullanıyorum günde 2 kez onun içeriğinde de folik asit var.
Yusufayten Aslicrn canım benim bildiğim kadarıyla kan pıhtılaşmasında folik asit değilde aspirin veriyorlar coraspirin gibi kan sulandırıcı yani bende de pıhtılaşma var şuan onu kullanıyorum folık asitte ekstra vitamin olarak veriyorlar
Bnbrnnym Aslicrn kan pıhtılaşması İçin 4000 ilk enox iğne kullanıyorum folik asit de ocean mummy kullanıyorum
Aslicrn Hiloss bende asprin ve igne kullaniyorm canim oksapar 4000lik ama folik asitte cok kafami karistirdilar, sen heterezigotmu genin homozigotmu? Aspirine devam ediyosn dmi.
Hiloss Aslicrn onu bilmiyorum sadece faktör 5 dedi doktorum 32+4 teyim aspirin kestim iğneye devam şükür şimdilik sorun yok canim daha once core aspirin bana dokunmuştu sadece imomla yani folik asitle ilerleyelim demişti doktorum yinede kesmemiştim ama iki ayrı doktor değerlerime gore 32de core aspirin kesmemi söyledi
Nuriay Aslicrn merhaba sizin san pihtilaşma postunuzu gordum bu konuda olan postlati ariyordum siz ne kadarlik aspirin kullaniyordunuz yani dozu ne kadardi?
Aslicrn Hiloss anladm canim banada doktor aspirini kesicez demistide daha erken diye dusunmustm ondan sordm
Aslicrn Sasahu bende 1 ay daha kullanicam folbiol u zaten ondan devam ediym en iyisi snra zaten dedigin gbi vitamin kullaniyo hepsinin icinde folik asitte oluyi. Sagol canim
Aslicrn Yusufayten canim bliyorm zaten igne ve aspirin kullaniyorm ama pihtilasmada hamgi folik asiti kullandiginizi merak ettm 2 doktorda farkli seyler soyledide bana ondan 😊
CerenVarol Gebe kalmadan ilk 3 ay folbiol ve coraspirin kullandim,hamile kaldiktan sonrada belirli biraz zamanda folbiol devam coraspirinle birlikte,tabi doktora gidince oksapar igne coraspirine devam doguma kadar
Aslicrn CerenVarol cogu kisiye folbiol vermisler ya bende degistimiym folbiol dan devam ediym zaten 1 ay snra vitamin verir buyuk ihtimal biraktiriyo folbiol u. Sagol canim
CerenVarol Aslicrn aynen canjm ihmale gelmez bide sabit iyi bi doktorun olsun,baska baska olursa kafan karisir
Nihanak Aslicrn bende de kan pihtilasmasi var. Coraspin ve 6000 lik enox igne kullaniyorum. 20.haftaydi sanirim folik asiti kesti doktorum. Simdi decavit kullaniyorum kan ilaci ile beraber. Folik asiti de folidoce vermisti doktorum. Folidoce bittigi zaman elimde folbiol var demistim tamam onu da kullanabilirsin ama folbiol u 2 gunde bir al onun dozu daha yuksek demisti. Cogunlukla folidoce kullandim yani.
Aslicrn Nihanak niye 20ye kadar kullandirdi acaba normalde 12 de biraktiriyolar. Anladm canim bnde pihtilasma olmasa hic kullanmak istemezdm folik asit ama mecbur iste
Nihanak Aslicrn bilemiyorum canim bana da epey uzun gelmisti. Ama söyle dusunuyorum her doktorun tedavi sekli farkli. Sen doktorunun dediginden sasma. Zaten su an verdigi decavitin icinde de az miktarda folik asit var. Yani bi nevi folik asite devam yine.
Aslicrn Nihanak aynen zaten her vitaminde folik asit oluyo ama iste her ay annenin ve bebegin ihtiyaci farkli oluyo. Sagol canim yardimin icin
Seda5892 Aslicrn folbiol kullandım canım devletteki doktor bana da dozu yüksek deyince genetik test sonucumu gösterdim tamam folbiola devam demişti
Aslicrn Seda5892 ben gostermedm sonucumu sadece pihtilasma var dedm belkide ondan baska verdi benim faktor 5 de pihtilasma var o da onemli bi genmis ondan folbiol vermisti ozeldeki doktor. Ben en iyisi folbioldan devam ediym zaten vucut fazlasini idrarla atiyomus