glraysun ben değiştirdim 12. Haftada. Aslında cemil hoca ile birşey yaşamadım. Özel sağlık sigortam var, cemil hoca kan tahlili ve taramalar için tobb a gönderiyor ama tobb ile benim anlaşmam yok o yüzden sıkıntı yaşadım ücret ödemem gerekti. başka hastanede tahlil için de hastanedeki doktora muayne olup kan istemesi gerekiyordu o da aynı gün 2 kez muayene olmamı gerektiriyordu. Bu da bana cazip gelmedi
Eğer ki doğum paketi alacaksan avantajlı oluyor.
Bi de cemil hocayı instagramdan takip ediyordum. Ağırlıklı olarak sezaryen doğum fotoğrafları paylaşıyor olması beni korkuttu.çünkü ben normal doğum istiyorum Bu konuda tabi hocanın kendisiyle hiç konuşmadım. Belki de normal doğum fotoğraflarını pek paylaşmıyordu.