Kızlar ben Şırnakta öğretmenim bu sene tayinimiz çıkacak inşallah Ankara istiyoruz ordan da ev aldık şimdi Ankara’da devlet hastaneleri daha iyi diyorlar ama doktorumuz bir tane olsun istiyorum özele giden var mı memnun olduğunuz doktor biran önce orda da kontrollere başlamak istiyorum öneriniz nedir Gazi üniversite hastanesinde doktorunu seçebiliyormuşsun diyorlar ne yapmalıyım sizce?