Emine-07 Neler kullanıyorsunuz ben susam yağı ve kakao yağı kullanıyorum haftada iki üç kez duş sonrası yeterli mi bilmiyorum şuanda çatlağım YÖK şükür ama 5.aydayım
Aygl Emine-07 benim de yoktu son ayimdayim bi anda gördüm neye uğradığımı sasirdim cok fazla catlamisim aniden kisiye cilde göre degiskenlik gosterir bu durum
Emelim Emine-07 allah hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde evladını kucağına almayı nasip etsin canım benim Doğuma 27 günüm kaldı Allah’ın izni ile hamileliğimin başından bu yana 16 kg aldım ve çatlak için hiç bir şekilde herhangi bir krem falan kullanmadım ve hiç çatlamadım sadece göbeğimi tırnakla kaşıtmamaya çalıştım inşallah sende çatlamazsın
Aysegulkinyas Emine-07 benimde hic yoktu son 9.ayimdayim bi anda catladim aksam yattim sabah kalktim sanki biri gelmis cizmis gibiydi karnim baya sasirdim herkesde aynimi olur bilmiyorum hep bana catlamadin catlamazsin dediler 37den sonda catir catir catladim :)
Ilknurgoksuckr Emine-07 bebek yağı sürmüştüm duştan sonra hep ama alerji yaptı bende sonra zeytinyağı falan sürmüştüm nemlendirmek önemli olan
Ilknurgoksuckr Aysegulkinyas aynısı bende de oldu canım yaa 38 haftadayım 37 den sonra bebek aşagıya doğru inmeye başlayınca karnımın üst taraflarının çatladıgını fark ettim Allah’dan o kadar çok değil belli belirsiz
Aysegulkinyas Ilknurgoksuckr brnimde asagi dusmedi sivrilestikce sivrilesti sadece gobegimin etrafinda var ilk benimde oyleydi simdi iyice belirli ya
Elifertan Emine-07 çatlamadı çatlamadı 8.ay bitince çatlamaya başladı bebekler bu ayda hızlı büyüdüğündn olsa gerek
Okyanusolmak Her gün, gerekirse sabah akşam sürün. Üşenmeyin. Kirlensin kıyafetiniz takmayın. Sürekli yağlanın. 39+3üm sıfır çatlak
Pinkbabe Emine-07 1. Çocukta çatlamayan 2. Dede çatlamaz diyorlar doğru mu bu kızlar deneyimi olan var mı?
tubasd Pinkbabe yok belli olmaz 2. bebeginin kilosu senin tükettiğin su miktari krem sürmen herşeyle ilgili
Emine-07 Mavilianne çatır çatır çatlıcaz desene 😂Bende kakao gibi kokmaktan sıkıldım kakao yağı sürüyorum 😂😂😂
Pinkbabe tubasd Elimden geleni yapıyorum ilk bebeğimde hic çatlamadım ama 12 kg almıştım 2. De biraz daha fazla alicam gibi doktorum ilkinde çatlamadın bunda hic catlamicaksin dedi Ama bakalım 🤗
Mavilianne Emine-07 onun biraz etkisi varmış öyle duydum ben zeytinyağı kullandım ama pek fayda etmedi 😂
Ilknurgoksuckr Aysegulkinyas hadi yaa bende bu kadar olur sanıyordum daha ilerlememesi için nemlendirmeye devam yani 🤦🏻♀️