GamzeAltndas Eccess bence gayet iyi canim benimde 32haftalikken 1961grmdı yarın kontrolümüz var bakalım kac kilo olcak bende 34+3 haftalığız 🤰🏻Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin 🙏🏻❤️
Benibirakma Eccess 33 haftalıkken gittiğimde 1930 gramdı bugün 34 olduk yne gdecem bakalm kaç olms bence senin gayet iyi
meva_ Eccess benim 32 de 2.100 dü canım doktor normal gayet iyi demişti 34 de çağırdı tekrar haftaya gidicem sana ne dedi doktor bence normal çok kilolu bi bebiş olmicaktır belki ama kilo alsın diyorsan protein agırlıklı beslen fakat bana göre normal sanki ne az ne çok yani ☺️
Emine-07 Eccess canım internnete hafta hafta benek kilosu ve boyu tablosu var olması gerekenler ordan baksana
Denizanne Eccess gayet iyi canım. Benim bebeğim o haftada 3 kiloydu ama 2 hafta ileride 😫 sezeryan olmak zorunda kalabilirim sırf bu yüzden 😭
Hulyalp Eccess 34 haftalikken 2646 erkek. 2461gr kizim olmustu. Suan 35+5 iz cumaya galiba son kez kontrol var
Denizanne Eccess sorma benim hatam sağlıksız beslendim hep hamur işi çikolata pizza hamburger vs. Yeni aklım başıma geliyor evde sebze yapıyorum
Eccess Denizanne bende hep et süt sebze vs beslendim ☺️ Yapıcak bişey yok sağlıkllı olsunda ama biraz kilo alsaydı iyiydi
Eccess Ades34 bende böyle kiloları görünce şaşırıyorum dr haftasıyla uyumlu diyor ama 🤷♀️ Ne yediniz çogunlukla ?
Ades34 Eccess Özeliikle yediğim bi şey olmadı aslında hatta et yumurta balık vs hiç yemedim tiksindiğim için😬 Genelde sebze ağırlıklı beslendim ama biraz da genetik oluyo eşim de 4,5 kilo doğmuş ona çekmiştir☺️