Zeynepadem 33+1 haftalığız ama iki hafta önde gidiyo gelişimi acaba Doğum da iki hafta erken olabilirimi ?🤭🙏
melike0411 Zeynepadem benimde bi hafta önden gidiyordu 34 haftaya gelince ikili testinde de büyük çıkmış ultrasonda da büyük çıkıyor senin doğumun buna göre olur dedi doktorum ve 35 e atladık suan adete göre 38+2 olması gerekirken şuan 39+1 im
Merveykaya Zeynepadem bende 31. Haftada en son kontrole gittiğimde biraz önde gidiyo demişti 35 olacak yarın şimdi kontrole gidiyorum bakalım bende merak ediyorum hala öndeyse soracağım bende erkenmi olacak acaba diye yazarım buraya da
Aminea Zeynepadem bizimde 3 haftaya yakın öndeydi daha sonra 36. Haftalarda haftasıyla bir gitmeye basladı sadece kilosu 1 hafta önde
[silindi] Zeynepadem bu gün bunu sordum önden gitmesi bebeğin iriliğiyle alakası önde diye erken doğuracağın anlamına gelmiyor dedi ebe ama bilemiyorum 😳
Koala Biz de aynı durumdayız, doktoruma sordum, illa erken doğacak diye bişi yok dedi. Biraz erken doğup normal bi bebek de olabilşr vaktinde doğup iri bi bebek de olabilir dedi
Zeynepadem Koala anladım hayırlısıyla artık bende sordum tarihini biliyosan sorun olmaz dedi de bende bilemedim nasıl olur diye 😌🙏
Zeynepadem melike0411 hım bana adet tarihini biliyosan sorun olmaz demişti de bakalım haftaya yine gidicem hayırlısı 🙏
melike0411 Zeynepadem ilk başta sorun olmaz demişti son haftalara gelince böyle oldu bakalım hakkımızda hayırlısı
Zeynepadem Merveykaya anladım bende haftaya gidicem bide nts var 34 hafta olucak yani bakalım yine öndemi
seher_unl Zeynepadem kızımın gelişimi hep önden gitti ama tam 40. Haftamı doldurduğum gün sancılarım başladı. Gününü etkilemedi yani ama biraz tombiş oldu 🙈😊
seher_unl Sedef-345 3840 doğdu. 36 saat sancı,suni sancı, su patlatma vs. sonucunda açılmam olmadı mecburi sezaryene alındım 😊
Sedef-345 seher_unl hadi ya :( hayırlısı buymuş demekki. Keşke çekmeden sezersin olasıydın ama işte kimsede normal varken sezeryana yönelmek istemiyor.
seher_unl Sedef-345 durumun nasıl ilerliyceğini bilmediğim için direttim doktorumu dinlemeliymişim 🤷♀️ Hiç korkmayın kilolu bebek her zaman zor olucak diye bir şey yok kuzenim 5 kg doğurdu maşallah 🙈 hayırlı doğumlarınız olsun inşallah doktorunuz neyi önerirse en doğrusu odur 🌸