Ddemirlady Merhabalar. Inegöl devlet hastanesinde takipte olan ya da orada doğum yapan arkadaslar var mi acaba? Bekir Katas diye doktor varmış ve doğum ünitesi güzelmiş diye yorumlar duyuyorum bilgisi ve tecrübesi olan varsa yazarsa sevinirim.