hlyagl Kızlar karnım gergin ve baskı halinde yanlarım da hafif bir ağrı var bebegime birşey olmaz dimi🤔 bebek büyüdüğü için olabilir mi karin gerginliği basınçlığı
Deletedmom404 hlyagl aynen canım benim de 23 haftalık bel ağrısı artı karnımın yanlarında ağrı hissettiğim zamanlarda oluyo bu haftadan itibaren zaten bebek biraz daha yukarı çıkacağı için mide yanması yada mide ağrısı yaşamak da normal diye biliyorum 😊
hlyagl Deletedmom404 Bazen fazla eğilip kalkıyorum temizlik yaparken gecede ağrı sıkışma falan olunca korktum 😊
Deletedmom404 hlyagl ben sende aşağı yukarı ağrılarına neyin sebep olduğunu biliyosun 😊 o yüzden dikkat etmen gerekiyo