Bendede oluyo 24 olcam ben paZartesi sorcam iste bekliyorum . O bölgemin İki tarafnda yürürken kalkarken vuruyo bide basınc gbi oluyo idrar torbasımı oluyo tam oraya bazen patlycak gni hissediyrm😔 bndede 2--3 haftadır var bel agrım diz agrımda cabası 😔