Evinanne ilkgozagrimizgeliyo 3 ü de çok güzel😂 benim de kız olursa lina istedim eşim kabul etmemişti bide bu ara baya moda
ilkgozagrimizgeliyo Evinanne Lina baya baya var bende arkadaşa söyledim ama anket istedi siz ne isim düşünüyorsunuz
Evinanne ilkgozagrimizgeliyo biz daha karar vermedik erkek olsa ismi hazırdı ama kız olursa çok seçenek var gerçekten ASEL düşündüm o da herkeste var hüma dedim oda öyle eşim Meryem diyo 😂 bizim böyle gider gibi Doğuma kadar🤦🏻♀️