Fatma9438 Kızlar 5 haftalık gebeyim yeni öğrendim , regl sancısı geliyor arada karnım çok ağrıyor hemen geçiyor ama ateş basıyor terliyorum bir anda neden olur normal mi ?
Neslihancoskun Fatma9438 o ağrıyı çok sık yaşıycaksın canım ben 15 haftalık oldum halen regli tarihlerimde olacakmış gibi bi sancı oluyor kısa süreli zaten sıkıntı etme leke veya kanaman olmadığı sürece ağrılardan korkma 😊
inci_6007 Normal canım benim bende 8 haftalığım adet agrısı gibi kese falan büyüyor bi de biz yeniyiz ya vücut hamile olmaya daha adapte olmadı ben hala adet olacak gibi belirti veriyorum