TC0101 Kızlar daha 7haftalığım kan ve vitamin lerim düşük çıktı. Halsiz ve çok yorgun hissediyorum. Doktorum ilaçlar mide bulantısı yapar diye vermedi. Varmı hamileyken kan vitamin kullanan yardımcı olur musunuz
Ebrtuna bende gebelık ten ondede vtmn eksıklıgoii vardı ilkk uc ay sadece folık asıt kullandım uc aydan snra d vitamını ve b12 kullandım . Eksıklgıı gercekten cok kötu ınanılmaz halsz uyku vardı doktorunza görusun istersenız