Hsrt42 Kızlar catlaklar nezaman olusmaya başlıyor ben 30 haftalık hamileyim ve hiç bi çatlak göremiyorum acaba ilerleyen haftalarda cıkmaya baslarmı
YaseminBatrk Hsrt42 ben 28 haftaya kadar çatlak görmedim tali 29 haftaya girdim çatlaklar oluştu çok su içmeme rağmen engel olamadım çıkmasına bebe yağı sürüyorum ama gene de var38 haftalığız allahım bağışlarsa artık umursamıyorum 🤷♀️
Skrnslmn Hsrt42 35.haftaya kadar hiç bişey yoktu çok mutluydum ne yazık ki aniden başladı çatlamaya yanlardan karnımdan derken çatladım gitti 😄 su içiyorum çok olmasa da ve zeytinyağı, nemlendirici yada bebek yağı sürüyorum genelde hergün
Hsrt42 YaseminBatrk Hm bazı insanların bunyesinden kaynaklanıyor heralde bazılarında çok fazla cıkar bazılarındadaa tam tersi hiç catlak çıkmaz Allah’ım en kısa zamanda bebeğini kucağına almayı nasip etsin AMİN 🙂
Hsrt42 ggzmkrcc Yok hicbirsey kullanmıyorum beniml aynı veya daha düsük bi haftada olan herkezde çatlak var bendee hicbirsey yok acaba daha çıkarımı