İkizlerim gelişemediği için doktor düşük yapmam için hap verdi. Dün öğlen içtim. Akşam düşürmeye başladım. Kan parçaları, su balonu gibi muhtemelen keseyle birlikte düşürdüm. Tecrübesiz olduğum için bilemiyorum da. Kanamam devam ediyor. Doktor ilacı kullan perşembe gel dedi.
Beklesem mi? Gitsem mi? İlacı kullanmaya devam etsem mi?
İlaç: C.........
Kullanan var mı?
Teşekkürler.