Koza Merhabalar, 2 gündür sol kasıkta bir batma söz konusu ama neden olduğunu bilemedim ayakta kalınca ağrıyor genelde tuhaf bir sızı dayanılmayacak gibi değil ama yaşayan var mı normal midir?
HavvaGuzey Koza bana da cok oluyordu sağ tarafım uyurken bile uyusabiliyodu bebek o tarafa doğru yattığı içinmiş fizik tedavi ye gitmiştim doğumdan sonra ancak rahatlarsın dedi
Koza Deliannecik bende öyleyim ama aman aman bir tekme falan beklemeyin ben hareket ettiğini doktora sorunca anladım yoksa zaten 3 haftadır hissettigim doğruymuş :D beklentiyi düşük tutun.
HavvaGuzey Koza evet canım gayet normalmiş kendini nereye yaslarsa orda ki dolaşımı bozduğu icin ağrı batma hissi uyuşma olur
Koza Deliannecik elbet görürsünüz beklentiye girmeyin sağlıklı olsun da. Ha bir de dipnot zaten kimse size benzetmez ay aynı babası ay aynı dıdısı derKen millet sadece hıı diyorsunuz :D