Benim ilk öğrendiğim de 18-19 lara çıkıyordu 😢 Şimdi alfamed kullanıyorum gün de 2 tane . Ama 13.8 sürekli evet yüksek değil ama başıma ağrı yapıyor bana yüksek geliyor sanırım birkaç defa da 14.7 falan oldu . Doktorum daha çok yükselirse sorun olur şimdilik iyi dedi . En iyisi tekrar kardiyolojiye gitmek sanırım . Şuan 26+1 benim gibi çok yüksek olmayıp başı ağrıyan var mı kızlar