Merhaba anneler ve anne adayları gebeliğinde şeker ve tansiyon ile başa çıkanlardan biraz destek ve morale ihtiyacım var şeker neyse alıştım ve kontrol edebiliyorum ama tansiyon beni zorluyor sürekli yatıyorum 19 haftalık gebeyim erken Doğum veya gebelik zehirlenmesinden çok korkuyorum