Kızlar 40+3 teyim normal diye bekledik doğum gerçekleşmedi doktor yarın sezeryana alıcağını söyledi daha bekletemem dedi ... hiçbişey hayallerimdeki gibi olmadı sezeryandan çok korkuyorum lütfen bana dua edin seZeryan olanlar benmi çok büyütüyorum acaba kafam allak bullak