melike0411 canım sen bilirsin ama kulaktan ölçmek her zaman kolay olmuyor zaten ateşi varsa huysuz oluyor korkuyor kulağına bişey sokunca iyice deliriyor ve ağladıkça ateş yükseliyor, hemşireyim ben nefret ederdim kulaktan ateş ölçmeye bir de onu hep alıyorlar ama tam kulak içine yerleştirmeden o da doğru sonuç vermiyor yani herkes ölçeğiyle bence