Ayse4242 Nur___ bende 19.haftadan beri bu sekildeyim bebek hareketi die düsünmüstüm ki genelde seyrime seklinde hissedilir is ilk baslarda
Nur___ Ayse4242 rutin oldu kızımın hıçkırıgı zaten günde kaç posta sayamıyorum yatarken dahi oldu gece 🤦♀️🌼