busraaammm bende masa başı çalışıyorum ve çalışırken aynı şekilde kasıklarıma sürekli ağrı girerdi. 15. Haftadan sonra sanırım bebek üste çıktıkça bu ağrı geçti ve şimdi sırtım ağrıyor. Şuan 20. Haftadayım ve sırt ve bel ağrılarım çok yoğun. Ofisin mescidinde gidip ayaklarımı uZatırdım fırsat buldukça. Ağrıları kafanıza takmayın. Çöp kovasının üzerine evden yastık getirip koyup ayaklarımı uzatarak çalışmaya başlamıştım ben en son, deneyebilirsiniz.