Dr lar kolaya kaçmak için kesi atıyorlar ya benimde son gunlerim netten araştırıyorum o kadar çok kesisiz doğum yaptıran var ki hemde ilk doğumları . Bebeğin çıkışına göre eğer perineye çok zarar verecekse tamam kesi atılmalı ama öyle bişey yok doğum uzamasin diye kesiveriyorlar bide kendi kendine yirtilmasin diye söylüyorlar hep