Nur0653 Bkr-efe doktor bana duosvit diye bir ilaç verdi içinde vitamin mineral ve balık yağı var çok zorlanıyorum içerken bi kaç gün ara verdim içmeye tekrar başlayacam
Mermaid16 Bkr-efe bende ocean mummy kullanıyorum.. çok memnunum..özellikle omega 3 ve balık yağ açısından çok zengin
Burcu77 Nur0653 bende duosvit iciyorum balik ye haftada 3 gun yiyemediginde ic dedi ama ben aldigim gunden beri hergun iciyodum fazla geliyor olabilir gibi geldi banada azalticam hafta da 3 icicem artik
Dilru Bkr-efe pregnecarenin omege-3 u var. kullanmasi cok rahat. Benim midem cok hassastir ama bu ilac bana iyi geldi.
Pink50 Bende ocean mummy kullaniyorum icinde omega3 balik yagi ve birsürü daha vitamin var ayrica saclarimi inanlmaz uzatti
ebrarmom08 Bkr-efe ben doktora soylmstm kullnmk istemiyorum kullnmasam diye tmm kullnma demsti smdi gerek duydugu icin kullnmaya basla tekrar dedi 🤷♀️