Çok şükür sağlıkla sıhhatle kavuştum kuzuma ☺️ 22 haziran sabah 5’te başlayan adet sancısı ile biraz uyumaya çalıştım olmadı kalktım duş aldım sonra evimi toparladım öğlen 1 gibi dayanılmaz gibi geldi ve ilk olduğu için acaba çok mu açılma var diye tedirginlikten gittik doktora fakat açılma daha 2-3 cm civarıydı eve git dediler eve geldik saat 4 gibi artık bel ve kuyruk sokumumda ağrıya sancıya dahil olmuştu yürüdüm evin içinde pilates topu ile hareket yaptım merdiven çıktım indim süt içip belime sıcak su torbası koyup yattım bi yarım saat uyumuşum sonra kalktım sekiz gibi yemek yedim ama sancı artık oyalanabilir gibi değildi sıcak duşa girdim ama hiç geçmedi sancı sanki farklı bir evreye geçmişti seviyesi saat 21.30 gibi artık çok şiddetli dedim ve yola koyulduk 22.00 da alttan kontrolün yapıldı açıklık 5-6 cm civarı dediler ve suyum gelmeye başladı sancılar artık daha sık ve şiddetliydi her sancıyı derin nefes alıp vererek karşıladım olabildiğince sakin oldum ve hep daha şiddetlisi olacak dayanmalısın dedim kendime 23.36 da hiç bir suni sancı bir şey almadan aldım minakımı kucağıma şükür Rabbim herkese kolay sağlıklı doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻