Mervee199333 Gebelikte pihtilasma igneniz kac mg? Normal dogum yapan var mi ve bebege kan akisina sizin doktorunuz bakti mi ?
Sevvaldal Mervee199333 6000 lik oksapar kullaniyorum. Dogumdan sonrada 40 gun kullanicam Allah izin verirse🙏🙏🙏
ozgurhayalim Oksapar 0.4 kullaniyorum. Doktorum kesinlikle normal doğum düşünüyor. Mecbur kalmadıkça sezeryana almam dedi.
Mervee199333 Bana 2000 lik verdiler bu defa 3 dusuk yaptim 4000lik kullandigimda da dusuk yapmistim 😔 neye gore belirliyolar acaba dozunu kizlar?
Merveykaya Bende oscapar 4000 lik kullanıyorum acaba doktorlarınız ne zaman kesilmesi gerektiğini söyledi benim doktorum son 1 gün kala kesilecek dedi
ozgurhayalim Merveykaya benim doktorum doguma kadar ve doğumdan sonra 1 hafta daha kullanmam gerektiğini söyledi