Seraparsln
Merhaba, bu posttan cok kisa bir sure sonra esimin degerlerinin cok kotu oldugunu ogrendik. Tup bebeksiz sizin cocugunuz olmaz dediler. Tabi cok uzulduk. Hem maddi hem manevi olarak bunu karsilayacak gucumuz yoktu. Ben dogal yontemler denedim, macunlar, kürler, vitaminler hem kendime hem de eşime ve ayni zamanda ovulasyon takibi yaptim olmadi. Tamam dedik olmuyor tedavi olalim madem ama baktik biraz butcemizi toparlamamiz gerekiyor akisina biraktik. Kullandigimiz her seyi biraktik, benim de is yogunlugum çok fazlaydi aklima bile gelmedi cocuk dusuncesi meger o ay hamile kalmisim. Su an 20 haftalık hamileyim. Allah tez zamanda sana da nasip etsin inşallah, biz eger ki tedaviye baslayabilseydik Camlica Medicana’da Pınar Turan var ayni zamanda Fulya’da da ozel klinigi var interfilite kök hucre ve tamamlayici tip tedavisi olarak geciyor, uzmanligi histoloji-embriyoloji tam kadin dogum sayilmaz ama dedigim gibi eger tedaviye baslasaydik ona gidecektik bir arastir istersen. Rabbim tez zamanda nasip etsin insallah 🙏🏻