Gamzebas Kızlar merhaba 2 cm açıklığım ve hafif hafif sancılarım var Fatma ana eli otunu suya koymak için erken mi ki acaba ne zaman koysam sancıların sıklaşmasını mı beklemem lazım birde okunacak duaları bilen varsa yardımcı olabilir mi😊
Sunay10 Gamzebas hastane gittiğin gün içiyormuşun canım meryem süresi fatiha inşirak sürelerini okut canım iç
Humeyra14 Gamzebas benim bildiğim yasin fetih ve meryem suresi okunuyordu. Suya koyulması da sancılar düzenli şekilde başlayıncaydı. Yine de siz bilirsiniz en iyi zamanı tabi 🙂
Gamzebas BaharSefvan Yok serklaj dikişim vardı dün dikişim alındı 2 cm açıklığım ve sancılarımın olduğu söylendi doktor sancılarım sıklaşınca veya suyum gelince gelmemi söyledi rahim ağzı yetmezliği olduğu için daha erken bekliyoruz normalde günümün dolmasına daha var😊
Gamzebas LINDAMAY Doğum sırasında açıklığın daha çabuk ilerlemesi için kullanılıyor canım otu suya koyuyorsun o açıldıkça rahim de açılıyor Doğum olunca Sudan çıkarıyorsun sonra ot tekrar kapanıyor o kapandıkça rahim de kendini toparlıyormuş böyle bir inanış var Teyzem umreden getirmiş benim için bende denemek istiyorum 😊
BaharSefvan Gamzebas yani benm bildiğim sancılar sıklaşınca suya okuyup dualarını okuyup o sudan içmek canm ama senn durumunda olanlar için nasıl olur bilemedm🤷🏻♀️ Ben de denicem otu doktorn söylediği tarihi beklicem erkenden sancılarm başlarsa sıklaştığı an suya koycam
Gamzebas BaharSefvan Bende biraz daha sıklaşmasını bekleyeyim o zaman şuan düzenli kasılmalar var ama fazla bi sancı hissetmiyorum teşekkür ederim canım 😊
BaharSefvan Gamzebas beş dkda bire düşünce kat suya kuzum rabbm sağlıkla kucağına almayı nasip etsn bizlere ve beviş isteynlere dua edersen çok sevinirm🤗
Gamzebas BaharSefvan Tamam canım öyle yapıcam teşekkür ederim tabiki dualarım bütün hamilelerin sağlıkla bebeklerine kavuşması ve isteyen herkesin hamile kalması için🙏🏼
Gamzebas M-Ali 37+5 haftalığım Serklaj yapıldıktan sonra rahim boyunu hiç sormadım doktorum yeterli uzunlukta dedi ona güvendim bence siz de takılmayın düşündükçe insan daha çok stres yapıyor kısaldı kısalacak diye
Gamzebas Elifkandil Doğrudur valla Meryem ana da olabilir ismi bana da teyzem getirmişti Umreden o şekilde kalmış aklımda 😀
M-Ali Gamzebas canım ben 30 hafta da 20 mm e düşmüştü 2 cm açıklıkla 6 hafta bekledim🤭 2. Gebeliğimde şimdi 3 hamileyim 30 dayım mi sıkıntı yok düşmedi bugün kontrolüm var inşallah da düşmemiştir 🤦♀️ Yani 2 cm açıklıkla hemen doğum olmuyor onu demek istemiştim hızlanmasını istiyorsan bol bol squat yap sıcak su ile duş al