Merhaba kızlar eşim işten çıktığı için sigortamız yatırılmıyor benımde bi ayım var Doğuma devlete gidiyordum sureklı bu hafta içi gidicem tekrardan acaba Muane ücreti alınıyor mu ya da Doğum olunduğu zaman ücret alınıyormu annelik hakkı denilen bişey varmı merak ettim cevaplarsanız sevinirim 😌