Nefi Merhabalar 36. Haftada gittiğimde bebeğime 3500 dediler hatta böyle giderse iri bebek olacak sezeryanla alırız dediler ama dün yani 37. Hafta gittiğimde 3570 dediler bebeğin kilo alımı durmuş dediler başına böyle bişey gelen var mı
Nefi @Kalbiminsesi kilo takıntım olmadı hiç hep sağlıklı olsun dedim ama doktorum kilo alımı devam ederse doğuramazsın sezeryana alırım dedi ama bende normal doğurmak istiyorum