Tubi42 38+5 2 gün sonra dogumhanaye gel dedi doktor suni sancı verecek korkmuyor değilim kendi sancisiyla gelmiyor bu yavrucak neler bekliyor beni acaba tecrübeli anneler😏😟
Sedef-345 Tubi42 neden 40 o beklemeden suni sancı veriliyor? Merak ettiğim için soruyorum yanlış anlaşılmasın
guler27smsk_ Tubi42 erken daha cnm ya niye öyle demiş doktor benim doktor dedi bol bol yürüyüş yap hurma ye ada çayı iç dedi
Thecrown Tubi42 benim Doktorum kendi sancını 41 e kadar beklerim sonra müdahele ederiz bebek geleceği vakti bilir rahat ol dedi. Bence beklemelisin bol yürüyüş squat çömelme hareketleri plates sıcak duş hurma vs dene
Tubi42 Aysebkr1258 Thecrown guler27smsk_ Minedemir15 Nagihantilbac Böbrekte önceki iki haftalarda büyüme vardı biri 9 diğeri 7 mm 41.ci haftayı ondan beklemiyor kızlar
Umranoguzyazar Banada geçen perşmbe günü 1hafta snraya yatış yapalım suni verelim dedi , 40 hafralık oluyorum o tarihe , bugün nişanım geldi ne zaman gelir bebiş acaba
Tubi42 Umranoguzyazar nisan geldikten kimininki 1 gün sonra kimininki 1 hafta sonra geliyor canım suniyi basacaklar bize bu gidişle hakkımızda hayırlısı inşallah 😂
Tubi42 Sedef-345 önceki haftalarda böbreklerde büyüme gördü şuan büyüme durmuş ama riskli durumu oluyor sanırım 41.i bekletmeyiz demişti cnm
ipeksi Tubi42 bir riski yoksa neden böyle başlatıyorlar anlamış değilim benim ilk Doğumum 40+4 te oldu doktorum bir risk oluşmadığı sürece 42+0 a kadar kendi sancılarını bekleyeceğiz demişti anlam veremedim doktorunuza galiba tatile filan çıkacak yoksa henüz erken yani
Tubi42 ipeksi böbrekte büyüme vardı cnm sanırım onunla alakalı daha önceki haftada öyle demişti cunku 41i bekletmeyiz diye şuan büyüme durmuş suyu herşeyi iyi ama böyle olması lazım😏
Nagihantilbac 40 beklemeden neden suni sancı demişler anlamadım açıkcası bi sorsaydın canım. Henüz vaktin de var yani
Minedemir15 Tubi42 cnm valla bn 38+5 te saat 14 te yatışım yapıldı ertesi gün saat 14 e kadar tam 24 saat suni sancı yedim ve çok zor geçti bağıra bağıra hastaneyi inlettim doğum sırasında tansiyonum düştü bana oksijen vermek zorunda kaldılar bnm çok kötü geçti ama herkesin aynı değil 1 saatte doğum yapan bile var Allah bi avazda kurtarsın cnm sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Tugbax68 Bende 39+3 'te suyum sınırda olduğu icin suni sanci ile doğum yaptım şuan 13 günlügüz Rabbim bebeğini saglicakla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Tugbax68 Tubi42 canım sabah muanem vardı onun ardından 9 buçuk 10 gibi ciktim kahvaltı yapmadigim için bi serum verdi 2 gibi falan suni verdi sancim başladı ama inanılmaz hafifti 5 te bidaha çağırdılar suyumu patlattı suyum patlayınca yuksek sanci başladı 7 .40 gece girdim 55 gece bebeğim dogdu