Cansummm Suranurun_annesi06 2 günde 1 tekrarlayın testinizi geç döllenme olabilir kimyasal gebelikte olabilir. Perş günü kan değeriniz 8 ve üstü olursa gebelik yavaş yavaş oluşuyor demektir. Hayırlısı olsun Allah umutlarınızı boş çıkarmasın inşallah🙏🏻🙏🏻
Tazeanne0134 Suranurun_annesi06 bu sonuca göre hamile değilsin ama adetin geciktiyse 2-3 gün sonra tekrar yap zaten yükselmişse hamilesindir kuzum 2 güne 1 atış gösterir
Deletedmom0032 Suranurun_annesi06 perşembe verme canım pazartesi ver yükselecekse iyice arttmış olur stres bebeğin tutunmasını engelliyor çok yeni. Hiç stres yapma oluruna bırak. Varsa yükselir zaten yoksa da günün gelince adet olursun.
Suranurun_annesi06 Gunum geçti canm 5 gun oldu ayın 20 sinde olmam gerektiği benim genelde 0.100 falan çıkardı 3.8 çıkınca bi ümit dedim