Ozgull bizde 16 haftalikken 160 qram 17 smdi canim)19+2dese 290 qram olmustu bebeyim.herkws az diyordu ama bebek boy kilo cedvellerinde normal yaziyordu hic de endise etmiyordum takmiyordum kafama. Cunki kucuktu haftasi.ama doktorum gayet guzel demisti.yanis ende takma kafana.27den sonra goze ala bilirsin kiloyu.28 bitdigi gun 2100 olmustu yavrucak.hizla aliyorlar yani.31 haftamiz bitti cok sukur cok agrilik var karnimda benim.oyle hizli aliyorlarki tatlim.sen baskasinjn bebeyi ay benimkiden 100 qram cok dryup kendini uzme tamammi?doguncada cok buyurler.endise etme o konuda.sadece beslenmene devam et.Daha cok minicik seninki🤩🤩🤗🤗🤗