Cnm ben 3 ay klomen kullandım. Hiçbir problem yoktu ne bende ne eşimde. Ama herşey kısmet kullansan da olacak diye birşey yok önce bunu söyleyeyim çünkü ben kullanıyorum diye hamile kalırım diye düşünüyordum. Ancak en son aşılama yaptık öyle kalabildim şuan çok şükür . Yani kısmet herşey