Mimozam06 Kızlar aranızda böyle bir problem yaşayan var mı?? Vitaminlerimde sorun yok ama avucumun içi ve ayaklarımın altı yanıyor neden olabilir acabaa
guler27smsk_ Mimozam06 vitaminle falan alakası yk cnm bende de ayni durum var uyuyamıyorum ağlayacak gibi oluyorum artık o sıcaklık hem aylardır adet olmuyoruz o kadar kan birikiyor hemde bebeğin sıcaklığı da bize vuruyor o yüzden cnm doktor dedi yapacak bsy YK bol bol soguk duş al rahatlarsın
Mimozam06 Jfm ya hem sıcak gibi hem de böyle sanki içerde bir şey yanıyor da acıtıyor gibi nette şeker falan yazıyor korkuyorum ya kiloyu da hızlı alıyorum 😩
Jfm Mimozam06 ama ben şeker yükleme yaptırdım bi sorun çıkmadı. Bende çok düşündüm ama sanmıyorum havalar zaten sıcak ödemdi vs idi derken. Sabah kalktığımda tabanlarıma basamıyorum acıdan. Az kaldı diyelim avutalım kendimizi...
Mervemim Benimde öle canım 36 haftalıgım bn sen kaç haftalıksın , cok sıcak artık normal böle şeyler gebelik sekerinden falan oldugunu düşünmüyorum.. bn yatmadan önce ayaklarıma soguk su legeni yapıyorum ferahlamış oluyorlar sonra gidip yatıyorum iyi geliyor
Mimozam06 Jfm inşallah dediğin gibidir canım içim biraz rahatladı sen öyle deyince. Ben yaptırmadım yurtdışında yaşıyorum açlık tokluğa bakılıyor sadece henüz ona da baktırtmadım o yüzden korkuyorum
Mimozam06 guler27smsk_ sağol canım İnŞAllah kazasız belasız sağlıcakla gelsin de yavrular biz çekeriz yeter ki sağlık sorunu olmasın