Kızlar merhaba beni bilen bilir profilimde de görürsünüz zaten 12 haftalık hamileydim bebeğimin kalbinin durduğunu ögrendim mayıs sonunda. Mecburen kürtaj olmak zorunda kaldım ve bebeğim genetiğe araştırmaya gönderildi. Bizlerden de kan alınarak genetik testler yapıldı sonuçları bekliyoruz. Benim merak ettiğim kimisi bu kürtaj sonrası gelen hafif kanamalarını adet olarak saymam gerektiğini söylüyor kimisi de hayır normal adet olacaksın 40 güne kadar diyor hangisi doğru acaba bunu doktoruma danışmayı unuttum. Bide sonuçlarımız haftaya nasipse elimizde olacak şimdilik korunuyoruz doktorum aylarca korunmamıza gerek yok demişti. İlk adeti olmadan da hamile kalan var mı aranızda ? Kürtaj gebeliği kolaylaştırıyor diyorlar insallah benim de öyle olur. Bir kere de kimyasal gebelik geçirmiştim daha önce Rabbim insallah bir daha yaşatmaz. Kan pıhtılaşmasından şüpheleniyor doktorum yaşayan varsa ve bu süreci nasıl geçirdiğini anlatabilir mi ? Şimdiden çok teşekkür ederim sağlıklı hayırlı evlatlarımız olsun insallah hepinize sevgiler 🌺