mrv_gns_sfk Günaydın kızlar, yarın sabah genel anestezi alarak(bel sağlığımdan dolayı) sezeryana giriyorumm🙈Daha önce deneyimlemiş yaşadığı pozitif ve ya negatif durumları paylaşabilecek olanlar varsa çok sevinirim🙈
Aysebkr1258 mrv_gns_sfk yarın sabah benimde zorunlu sezeryanım var 2 gecedir düşünmekten uyuyamıyorum valla 😁
Eddacan mrv_gns_sfk @Aysebkr1258 bana da yarın için randevu verdi ama bekleyecem cumaya kadar belki doğar kızım☺️ Hayırlısı olsun ikiniz içinde düşünsenize yarın kucağınıza alacaksınız bu muhteşem bişey
Fatiheren_61 mrv_gns_sfk beklemek çok zor rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.genel anesteZinin tek kötü tarafı sizden önce herkes görüyor bebeği😂😂😂
Nalkan mrv_gns_sfk bende genel anestezi ile sezaryen oldum şimdi oğlum 3 aylık Allah yardımcın olsun cnm benm😊😘
mrv_gns_sfk Nurdem33 evet fıtık ve daralma var normal mahveder seni dedi bel doktoru, spinal denencekti ama denemek olayı biraz canımızı sıktı açıkçası böyle bir yol izleme kararı aldık🙈
mrv_gns_sfk Fatiheren_61 aminn🙏🏻Artık sabredicemm son görmeye😂 eşime dedim ilk sen kucağına alcaksın diye bakalım nolucak😂
Nurdem33 mrv_gns_sfk bende de var zaten önceki gebeliğimden kaldı fıtık önceki gebeliğimde genel sezaryan olmuştum bunda da olurum sanırım Rabbim kolaylık versin sana
Aarzuu mrv_gns_sfk ilk senin tenine temas ettirsinler amaliyata qirmeden önce mutlaka doktoruna söyle çünki bebek temas ettiqinde ilk süt qelirmis gebe okuluna qittim ordaki ebeler anlattı
Yasmin26 mrv_gns_sfk sezaryen iyi gecmesi icin hastanenin iyi ve gelişmiş olması gerekiyor malesef 🤷♀️ Burdaki devlet hastaneleri kasıktan diger kasıga kesip kara dikiş atıyor ama özeller 5 cm ile kesip lazer dikiş atıyor tabi özelde doguran hemen kalkarken devlette doguran 1 ay kalkamıyo bence sen doktoruna nasıl planlandıgını ne tür dikiş atılcagını hep sor ve sonta yı kesinlikle sen uyanıkken taktırma 😂 sadece tavsiye benmki gerisi sende 😂
mrv_gns_sfk Yasmin26 özelde yapılacak🙈yapıştırma olucak sanırım kesilen yer.sondadan çok korkuyorum söylücem hiç deneyimim yok acı verici diyorlar 🙈
Yasmin26 mrv_gns_sfk yapıstırma olucaksada cok iyi 🥰 hasta haklarını oku sontayı sana baygınkende takabilirler ama ugrasmak istemedikleri icin sen uyanıkken takıyor bazıları ama buna taviz vermezssen sıkıntı olmaz cunku bunu secme hakkına sahipsin bayıkken taksınsın yada bez taksınlar 🤗
Fatiheren_61 mrv_gns_sfk gerilme ya bişey yok onda ben sonda takılacağını bilmiyordum apar topar girdiğim için.hemşire geldi sonda takacağım dedi sadece utandığım için biraz sıkıntı oldu onun haricinde hissetmedim bile düşünme sen sondayı kolay iş o 🙃