Selam hanımlar.Çatı darlığından dolayı mecburi sezeryan günümüz 4 Temmuzdu.21 haziran akşamı hafif ağrım vardı sonra geçti.Gece saat 4 te sancıyla uyandım.Sancının süresini takip ettim düzenli aralıklarla giriyordu.Yalancı sancıdır diye düşünüyordum.Yattım,kalktım,yürüdüm,temiz hava aldım geçmedi.Sabaha karşı daha da sıklaştı.Duşa girdim.Saat 8 olmuştu.Eşimi uyandırmaya gittim.Biraz yanında durdum uyanmasını bekledim.Uyandı iyi misin diye sordu iyiyim hastaneye gidelim dedim.Biraz panikledi☺️☺️Bu arada daha günümüze 10 gün kadar var diye çantam hazır değildi 😀Herşey yarımdı evde 😀😀Neyse hastaneye gittik kendi doktorum şehir dışındaymış başka doktora gittik.Sancım cıktı açıklığımda vardı ama mecburen sezeryan olduğunu o doktorda söyledi.Biz şok olduk .Ben geçer eve gelirim diye bekliyordum☺️☺️Yatışım yapıldı bizi panik sardı haliyle☺️☺️Eşim ailelere haber verdi o arada eve gidip bebeğin ve benim için çanta hazırladı ne varsa topladı geldi😀😀saati tam hatırlamıyorum 12.20 gibi beni ameliyathaneye aldılar.Spinal yöntemle sezeryan oldum.12.50 de oğlumun ağlamasını duydum.O an herşey bitti inanılmaz bir duygu.☺️☺️Çok uzadı hikayem sorularınız varsa alabilirim.Allah herkese nasip etsin 🙏🙏🙏🙏