Seda05 Fatma9438 Merhaba. Görülür. Ben 5 haftalıkken gördüm 6+2 de kalp atışını duyduk bebeğide gördük 😊
1195 Fatma9438 ben cuma günü gittim dort haftalik kesen olusmus bebek olusmamis demisti bir hafta sonra gel dedi vitamin verdi ben bir hafta beklemedim iki gün sonra gittim pazartesi günü bebek te olusmustu ve ne hikmetse bir anda 7+3 haftaliga cikti iki gunde
bebegimmveannesii Fatma9438 5 ve 7 haftaya kadar degisiyo gorunen de var gec dollenme olup gorunmeyen de var
Fatma9438 Seda05 Bebek görünmezmi peki 5.haftada =) 1 hafta beklemek çok zor geliyor hemen gitmek istiyorum
Seda05 Fatma9438 kimilerinde gözükür heralde canım kişiden kişiye değişir ama biz o haftada gördük 😊 görünsünde kaçıncı haftasa görünürse görünsün 😍😍
Fatma9438 1195 Bende duramıyorum işte heyecan oluyo merak oluyo kafam karışık gitsemmi dursammı dye :)
Burcu77 Burcu77 ben bilmedigim icin gittim kese gorduk geldik ama yinede bi git folik asit baslaticaktir kullanmiyorsan gitmekde fayda var ben gormucegimi bilsemde giderdim 😊
BurinTasKaradag 5 haftalıkken keseyi gördük, 6. Haftada kalp ayışını duyduk. Geç döllenme yoksa bu haftda kese görünür.
NoorMoon Fatma9438 biz 5+3 te keseyi gördük. 7+4 te de bebeği ve kalp atışlarını duyduk. Sen de inşallah tez vakitte görürsün ve duyarsın canım
Fatma9438 İnşallah kızlar , Çok zormuş beklemek kese kalp vs. için Folik asit kullanıyordum devam ettiriyorum