Yasmnnn Çok şükür minik kızım 18:15de doğdu ikimiz de iyiyiz.. Suni sancılı doğum hikayemi bir iki gün sonra yazarım inşallah 🙏 Darısı bekleyenlere inşallah 💜💜💜🙋♀️