Kızlar merhaba bebeğim doğalı 10 gün oldu daha 4. Günü sarılık dediler 18 civarıydı. Sadece anne sütü dediler diye hep süt vetmiştim ama yetmediğini yükselince anladık... bi gece yatıcak dediler. Yatırdık 15e düştü . Sonra kendi isteğimizle cıktık hastaneden. Cuma tekrar tahlil oldu 17 cıktı bu sefer cumartesi tekrar yaptrdık 15 olmus yine Mamaya bsşladım 4 gündür falan doktor 3 saatte 1 dedi. Bende öyle yapıyorum 3 saatte 1 60 cc mama yapıyorum doğru yapıyorum değil mi ???? Çovuğun doğduğundan bi türlü emin olamıyorum doymayacakta yükselecek diye çok endişeleniyorum 😔